Club Med Cherating DIS 2019

Assalamualaikum

Cuti sekolah baru ni kami pegi ke Club Med Cherating. Keadaan disana tak mcm hotel-hotel yang pernah kami pergi. Harga adalah berdasarkan pax, masa nak order tu pihak club akan ambil details usia untuk kelayakan bayaran. Bilik ditetapkan oleh pihak club dan ada 'connecting room'.

Dewasa RM1300 - RM1600, Remaja RM1100, Kanak-kanak RM800.

Harga ini adalah 4Hari 3malam dan yang saya suka dia ada pakej yang friendly untuk kanak-kanak.

Sekiranya anak-anak ingin menyertai Spy Academy boleh join dari pagi hingga malam. Banyak aktiviti yang ditawarkan kat sana. kalau tak nak sertai pun boleh. Anak saya join masa main-main je sebab kebanyakkan masa bersama keluarga saya. 

Makanan pula adalah sentiasa ada, Setelah selesai masa breakfast/lunch/dinner diantara masa tu ada disediakan Enak Noodle Room untuk santai dan makan jenis hi-tea.

Kolam renang mmg luas untuk kanak-kanak. Anak-anak main kolam dengan gembira sbb tak ramai sgt org walaupun masa tu adalah cuti bulan Disember. Selain mandi kolam ada aktiviti slide & splash, kemudian ada aktiviti flying trapeze dan memanah.


Untuk saya pula ada SPA (tapi kena la bayar sdri sb tak termasuk pakej). 1 servis mcm balinese spa kos adalah RM265. Ada promo masa saya pergi sana, servis ke 2 dikenakan bayaran RM1, jadi saya pilih untuk SPA facial. Jadi saya mmg tak lepaskan peluang untuk ber SPA di sana.





Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin dengan Plasenta Type 4

Placenta Previa at 30 weeks