Lepas exam KAP

Alhamdulillah lepas lah exam KAP semua paper semalam. lega sgt sb dah berusaha bersungguh2 dalam preparing for exam. atleast nnti tak ralat if anything happen.. :)


Mmg tahun ni agak padat dengan Kursusnya dari bulan FEB sampai akhir APR disambung dengan exam early June... Dalam masa KAP agak rehat sb pada awal tahu exam kami bulan Disember...


Last2 dah apr baru penyelaras kata kami sempat duduki exam bulan Jun sb ada gap dalam 1 bulan..
Mcm halilintar menyediakan siapan exam dan kerja diofis pada masa sama...
Allah je tahu rasa dup dap masa tu... masa semakin mencemburi kami ketika itu..


Dalam pada masuk ofis dapat result untuk KPI last year.. Alhamdulillah cemerlang cam tahun sebelumnya... selesai 1 tugas..


Dalam minggu KAP tu ramai yang mengandung... terfikir juga khayra dah habis tempoh susu badan 2 tahun.. kalau ada bby pun best.. tapi cuma terfikir jela... Ingt dalam kepala apa pun Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya.. Nak tambah anak bukan senang sb nak kena bagi perhatian pada pembelajarannya dan anak juga amanah... bukan senang nak jalankan amanah...sebab tu kena selalu berdoa.. bangun malam..minta dengan tuhan dimudahkan urusan kehidupan...inshaAllah..


Tup2 abis KAP check...+++++ve... :) alhamdulillah... Kini dah 10weeks... exam last selasa (19/6/2011) with my little baby dalam peyott... how glad... pandai masa exam tak de hal ape2... syukur sihat masa hari2 duduki exam....


Moga kandungan sihat takde sebarang masalah...Amin.. Tq Allah :))))

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin dengan Plasenta Type 4

Placenta Previa at 30 weeks

Club Med Cherating DIS 2019