Hasil Survey Pokok

Salam,

nak dijadikan cerita, saya ni mmg tak pernah nak ke sg.buloh kalau tader hal bebetul contohnya mcm kawan kawin ke... ha camtu je...

tapi destinasi yang banyak rumput segar dan harga pn murah adalah sg.buloh!

mcm2 design pokok pun ada... saya boleh pulak tertinggal hanset/camera saya tu...jadi jalan nonong je la tak dpt nak snap ape2 gambo...sedey tau... sb kawasan yang saya nampak tu mmg cantik... dah ala2 cameron tau ! (saya mmg suka pergi cameron highlands)...

dapat harga jika bonzai area tu yang cantik rm280-480 tu cantik rimbun la. kalo nak kecik2 tu rm40 pun ada...tapi saya belum ambil (sb fikir mmg nak yang besau2 sikit, kena tunggu duit jadi besau heheh)..

Saya sanggup berjalan hanya 2 jam, dengan badan buyung ni... ader rasa pening2 lalat n nak muntah n rasa perut sakit...terpaksa akhiri perjalanan kami setelah merayau 2 jam. tapi mmg banyak yang kami temui.

ada kedai yang jual rumput rm2, tapi lastly kami jumpa juga yang jual rm1.30 seperti yang kawan2 katakan.

tapi saya dah tak larat rasa nak pitam. Jadi hanya beli poko periuk kera tu... (rm28 dapat rm25)...
tah nape dari masa g floria Putrajaya tu mmg rasa nak amik sgt pokok periuk kera tu... yang saya beli kali ni periuk kera tu ada 5 periuk.. ha...ha...

lepas tu 2 jenis pokok jurai tu...yang 1 tu mmg lebat sgt... dalam Jam 2ptg kami sampai rumah (perjalanan amik masa 1 jam)+tol rm8.8(sehala)...hehehe 

wassalam..


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin dengan Plasenta Type 4

Placenta Previa at 30 weeks

Club Med Cherating DIS 2019