Kauthar

lamanya tak menulis.. bertahun dah.. last year pregnant & bersalin. Sgt seronok sb dapat Vba2c sebagai FPP di Selayang hospital. Pakar yg checkup pada masa tu adalah juga ketua jabatan O&G.

Tahun ni.. pakar tersebut akan bersara, Kami merancang sekiranya ada rezeki kami selepas ini, kami akan berusaha lagi mendalami ilmu-ilmu keibubapaan agar apa yang kami amal dan lalui adalah dengan ada ilmu,

Alhamdulillah anak kami yang ke3 ini kami namakan Nur Kauthar, semoga dengan adanya anak ini kami sentiasa ingt tujuan kami dihidupkan didunia ini. Semoga kita semua akan masuk syurga dengan sb rahmatNya.. amin..

Seingat semasa nak bersalinkan nur kauthar keadaan tenang sahaja, Kami diberi ilmu supaya tidak takut untuk melahirkan anak secara semulajadi. Tidak perlu induce dan terkekang masa.

Keluar tanda pada pagi subuh namun tidak ada ape2 kesakitan. Still berjalan ke shopping kompleks, mr Diy.. makan2 n jalan2.. sampai asar.. rasa penat n balik umah. Sesampai maghrib ada rasa mengeras2. Masih duduk dengan anak-anak tgk tv dan berzikir.

Pada jam 8.10mlm gerak ke spital.. smpi hospital lbh kurang jam 9.30mlm register bagai tunggu doc pakar sampai dalam 10.30mlm selamat melahirkan anak vba2c.

Bersyukur ke hadrat ilahi yang memudahkan proses bersalin (fast labour). Lps bersalin happy sgt berbual2 dengan hubby sampai x tido...sambil makan kurma n minum air zam2 yang dah nak abis dah. (mujur da bersalin).


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin dengan Plasenta Type 4

Placenta Previa at 30 weeks

Club Med Cherating DIS 2019