Kisah 14weeks pregnant

semalam dah ke klinik untuk buka buku di azzahra bangi...alhamdulillah perkembangan bayi baik dalam kandungan... tapi saya yang tak berapa sihat, selesema dan sakit kepala..


Dah clarify dengan doctor ubat ape yang saya boleh ambil semasa mengandung jika selesema..Doktor kata
Hanya piriton, saya minta sekali ubat tu dengan doktor..


Sepagian saya tak sedap badan.. muntah abis.. rasa mcm perlu rehat dirumah. tapi kesian pulak kawan2 kat ofis yang sedang kerja... tahun ni saya mmg belum ambil MC yang banyak. cuma 1@2 hari tu pun jika saya betul2 tak mampu nak pergi kerja.


lebih kesian lagi my hubby sb bila saya MC dia akan kena EL nak jaga saya.


Larat x larat saya akan hadir ke ofis juga. Kehidupan khayra di taska i-play nampak semakin baik. pada awalnya menangis dalam <5min gitu. mungkin suka env. teacher yang cakap lemah lembut...


Buat masa sekarang saya cuma sedang fikirkan jika ada pembantu rumah untuk bantu saya uruskan rumah...
disebabkan mengandung ... hidung saya sgt sensitif terhadap bau2an..dan kebersihan tahap zon A. hehehe


Hopefully menjelang ramadha ini saya dapat berpuasa dengan penuh dan dapat membaiki diri untuk menjadi hamba-Nya yang lebih baik dari hari ke hari.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin dengan Plasenta Type 4

Placenta Previa at 30 weeks

Club Med Cherating DIS 2019